sobota, 31 grudnia 2011

Chorągwie do popisu

Koniec kwartału, czas wypłaty żołdu, to dobra okazja żeby oddziały wyszły do popisu.
Poniżej cały mój dotychczasowy dorobek figurkowy do Ogniem i Mieczem. Wszystkie modele jakie mam pomalowane były kupowane jeszcze przed wydaniem podręcznika, większość od razu po ich wydaniu przez Wargemera, husaria - najstarsze modele do tej gry jakie mam - kupiłem zaraz jak tylko pojawiły się w sklepie.

Stan na dziś to:
- 2 chorągwie husarii
- chorągiew kozacka (pancerna)
- chorągiew kozacka
- wolontarze
- 3 kompanie rajtarów
- 2 kompanie piechoty
- średnie działo

Podstawkę z Czarnieckim muszę poddać generalnej przeróbce, nawet roślinność po kilku latach na półce rozsypała się w proch po dotknięciu , to samo dotyczy rajtarów, malowanych w czasach, gdy nie miałem pojęcia jak powinni wyglądać (dlatego tacy niebiescy :) )

I to by było na tyle w 2011 r.

Brak komentarzy: