niedziela, 10 marca 2013

Turniej Ogniem i Mieczem - Gorzów Wlkp. 9 marca 2013

Zgodnie z wcześniejszą zapowiedzią, wczoraj - 9 marca odbył się w Gorzowie pierwszy turniej gry Ogniem i Mieczem. Turniej zaliczamy do cyklu wymyślonego przez kolegów z Leszna pod nazwą "Mistrzostwa Zachodu".
Wstępnie udział w turnieju deklarowało 13 osób, ostatecznie było nas ośmiu. Gracze z Leszna potwierdzili swoją dominację w tej grze po europejskiej stronie Wisły, na szczęście ja załapałem się na pudło i w jakimś minimalnym stopniu uratowałem honor gospodarzy. Trzecie miejsce cieszy mnie tym bardziej, że to pierwszy tego typu sukces w mojej karierze gracza. Dlatego z dumą zaprezentuję moje pierwsze trofeum turniejowe.



Dziękuję wszystkim za udział i dzień pełen emocjonujących starć a Krassusowi i Kamelowi za dobrą robotę przy organizacji.

Ostateczna punktacja w turnieju i pamiątkowe zdjęcie uczestników.

1. DiaCon (Leszno) MP-22 DP-15
2. Szwedzki Generał (Leszno) MP-21 DP-15
3. Jarek (Gorzów Wlkp.) MP-20 DP-14
4 Sadza (Leszno) MP-10 DP-12
5. Tomek (Bydgoszcz) MP-13 DP-11
6. Krassus (Gorzów Wlkp.) MP-10 DP-10
7. Sebas (Bydgoszcz) MP-9 DP-10
8. Kamel (Gorzów Wlkp.) MP-2 DP-7

 
Niestety jako gracz i współorganizator miałem mało czasu by zrobić ciekawe zdjęcia w trakcie imprezy, oto tych kilka szt. "ustrzelonych" w wolnych od turlania kostek chwilach.


Moje chorągwie gotowe do szarży. Kilka minut później siedziały już na karkach umykających Szwedów. To była najpiękniejsza szarża moich jednostek w ich krótkiej historii :)


 


Szwedzki Generał - czyli Łukasz z Leszna. Jeden błąd w grze z nim i klęska murowana. A ja takich błędów popełniłem kilka. To była najbardziej zaciekła i pełna nieoczekiwanych zwrotów bitwa jaką kiedykolwiek stoczyłem. O wyniku zadecydowały chyba 2 ostatnie rzuty kośćmi.



I kilka zdjęć pojedynku Łukasza z Tomkiem z Bydgoszczy


 




4 komentarze:

AWu pisze...

No ja cie kręcę..

Starczy, że nie gra kobieta i już wszystkich kutasz :>

Brawo !

I jeszcze urządziłeś Szwedom Kircholm Wielkopolski !

Fromhold pisze...

"...I jeszcze urządziłeś Szwedom Kircholm Wielkopolski !..."
Za co zresztą dostał klimatyczny dyplom nawiązujący do czasów Kircholmu ;-)
Miło, że się dzieje u Was Jarku.
Gratuluję sukcesu bo na podium było bardzo ciasno.

Sławek Chomiczewski pisze...

Gratulacje za zajęcie III miejsca!

Jarek pisze...

Dziękuję bardzo!
A Kircholm jeśli już to Lubuski ;) A nawet Nowo marchijski - zależy jak daleko pamięcią sięgać ;)